Skjult

Igår skulle jag och Klas se på film. Och eftersom jag fick bestämma så blev det en norsk skräckfilm vid namn Skjult. Av egna erfarenheter vet jag att våra grannar i väster är rejält mycket bättre på att göra skräckfilm än vi, så det verkade vara ett bra beslut. Filmen var sådär, lite för mycket "psykologisk thirller" över det hela för att lilla jag skulle förstå så mycket. Det är en sån film man måste se ett par gånger för att riktigt förstå, tror jag. Men lite småläskig var den allt och man lämnades inte oberörd (jag är inte immun!).

Nu till det roliga, vi upptäckte att Karin Park var med! Hon hade en liten konstig roll, och det var fränt. Bara det gjorde det värt att se filmen, haha! Det var även roligt att den blonda polistjejen var lik Anna Faris, hon som är med i alla Scarymovie filmer. Jag tyckte det iallafall. (Hon dyker upp runt 00:22)



<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0