Sjuk och Paranormalbesvikelse

Förra veckan råkade jag ut för min tredje feberatack på fyra veckor. Därav min frånvaro. (Jag blev i och för sig frisk i helgen, men jag är lat också). Men nu knaprar jag penicilin, så nu är jag förhoppningsvis frisk för en lång, lång tid!

Jag måste bara säga, förra veckan såg jag och Klas en film som jag har sett fram emot väldigt länge, eller sedan Lissel berättade om den. Nämligen Paranormal activity. Det ska vara den "nya" Blair witch - filmen, fast mycket läskigare, typ. Men jag blev så besviken så det finns inte. Jag blev helt enkelt inte rädd. Blair witch är väldigt mycket mer skrämmande. Visst, historien var väl lite kuslig, men själva filmen och scenerna var mer sega än läskiga.
Jag antar att mina höga förväntningar förstörde en hel del. Jag hade förväntat mig den läskigaste filmen ever, men möttes av en vägg av besvikelse. Det mest konstiga är att jag är den fegaste personen jag känner när det gäller skräckfilmer. Haha, jag älskar skräckfilmer, men jag vågar inte titta på dom.

Ve och fasa om jag blivit immun! Jag ska testa att se den förlängda versionen av The Shining. Om det inte funkar så vet jag då inte.

Jag har iallafall lärt mig att inte ha för höga förväntningar på saker. Det är då bara dumt.

<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0