Sista chansen nu kompis!

Nu är det så längesedan jag skrev sist att de har bytt plats på allting och möblerat om här på blogg.se och mitt användarnamn fanns inte längre sparat vid inloggning, vad säger det?

Antingen ska jag lägga av, eller så ska jag fortsätta som om ingenting har hänt. eller så ska jag börja om någon annanstans.

Det lättaste är ju att lägga av, så slipper jag tänka att jag måste berätta om en rolig sak som pluppar upp i huvudet för att sedan komma på flera veckor senare att det ämnet är ganska föråldrat. Det näst lättaste är att fortsätta som om ingenting har hänt, för då slipper jag be om ursäkt till mina två, tre läsare för min frånvaro. Det jobbigaste vore att börja om någon annanstans, registrera sig, lära sig något nytt och skaffa ett nytt användarnamn och allt sådant.

Så, eftersom att jag är en lagom, feg och svensk person i mitt huvud så satsar jag på alternativ nummer två: Att fortsätta som om ingenting har hänt. Men: Sista chansen nu kompis, som Hugo skulle ha sagt. Om det inte fungerar så blir det något av de andra två alternativen nästa gång.

<3<3<3
 

Kommentarer
Postat av: Fia

YES! :D

2012-11-09 @ 22:34:18
URL: http://sixinthemorning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0