Österrike!

Nu har jag kommit igång med mitt projekt, äntligen. Så nu följer fem jobbiga, stressiga och långa veckor där jag ska försöka få allt klart innan jag vecka 13 sätter mig på en buss till ÖSTERRIKE!

I Söndags ställde jag mig på skidorna för första gången på säkert ett år, ett roligt men muskeldödande återseende. Det är tur att Rusta finns, så att jag har min Crosstrainer, för nu ska jag träna skiten ur mig så att jag inte faller ihop av trötthet i någon glacärspricka på en alptopp någonstans.

Jag längtar, jag vill åka nu.

<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Fia

Tjoho! Kör hårt! Du är så duktig ;) <3

2012-02-23 @ 18:36:54
URL: http://sixinthemorning.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag vill oxå åka nu! dock är jag så lat och kommer aldrig få ihop några muskler innan xD

2012-02-23 @ 20:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0