Hej, vad kul att se dig igen!

Jodå, så det är kanske dags att börja skriva igen. Ett sista försök kanske? Jag är så dåligt på att skriva här. Kanske beror det på dålig inspiriaton, tråkigt liv eller full rulle hela dagarna. Eller så beror det på att jag hellre spenderar dagarna i soffan framför tv-serier. Hm, jag vet inte.

Det var då ungefär åtta månader sedan sist. Sedan sist har jag haft en varm och svettig sommar på Leksand Strand, varit i underbara Tallinn, flyttat ihop med min bästa Klas, börjat tredje terminen på Design av digitala medier där jag har slitit med 3D och annat, skaffat två söta missekatter och en del annat emellanåt.

Kort men effektiv uppdatering tycker jag.

Här är våra finingar!



<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Pellan

Åh, vilka sötnosar! Hoppas allt är super vännen!

2012-02-06 @ 11:11:43
URL: http://pewllan.blogspot.com
Postat av: Anna

Visst ärom! Svårt att göra något annat än att gosa med dom ;) Allt är fint! Hur är det själv i underbara Deutchland? :D:D:D

2012-02-06 @ 22:15:21
URL: http://trampasnett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0