Österrike!

Det är jobbigt att åka bort. Så fort jag kommer hem blir jag ledsen och vill åka tillbaka igen. Det är tur att Klas och katterna finns här hemma, annars hade jag nog inte velat komma hem igen tror jag, inte på en månad iallafall.

Världens bästa väder i det finaste landet på en jättebra bussresa med perfekta personer:




Matilda


Promenad i Uttendorf.




Det fina hotellet.




Christel, Far och Johan redo för backen!




Vallningsverkstad i källaren.




En dag när jag hade brännt sönder ansiktet och jag och Sofia var trötta så satt vi på en uteservering halva dagen. Så här kul kan man ha då.




Vi åt Germknödel. Inte så äckligt som det ser ut, men inte så gott som mamma sa heller...




Utsiktsplats i Kaprun.


Johan, Mor och Far


Sofia och den blå hjälmen.

Annars filmade jag mest så att alla blev trötta, men det får bli någon annan gång.



<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0