Åska och pipraketer!

När jag får flera sms från personer som undrar hur det känns eller om jag blev rädd när det åskade och mullrade i krokarna idag, då blir jag så varm, så varm!

Jag slapp dock bli livrädd, jag missade nämligen hela kalaset eftersom jag satt inklämd i ett rum långt in i mediahuset och hörde inte det mindsta lilla. Ett mindre åskoväder att oroa mig för denna sommar.

Förresten, det värsta med att bo på bottenvåningen med en balkong ut mot vägen, är att man får acceptera snöbollar som far in genom dörren på vintern och pipraketer som landar på balkonggolvet på våren. Undrar vad som kommer och hälsar på i sommar? En full festivalparvel, en förrymd misse? Jag hoppas dock på en ny cykelpump, min är paj.

<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Lissel

Hej Anna, blev glad att du missade åskan :) så du slapp bli rädd menar jag ;)

Jo alltså om vi ska sova hos dig är det väl vi som får besök av festivalfullisarna på balkongen haha xD

Men de får pallra sig vidare, Annas balle är VIP only ;)

2011-06-27 @ 10:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0