Finbesök!

Nej men oj, mitt nästa besök på balkongen blev visst en liten förrymd misse!



Men det blev inget kortlivat besök minsann. Hon kom dit igår och begav sig hem ungefär nu. Jag upptäckte henne igår eftermiddag sovandes i min balkong-stol, var så otroligt gosig och ville gärna komma in och hälsa på, men det fick hon ju inte. Imorse vaknade jag av att hon skrek så otroligt mycket att det skar i bröstet och när jag gick till bussen följde hon med mig. Hon ville helt enkelt inte gå hem till sig, utan verkade trivas ypperligt bra här.

Men idag när jag satt ute och klappade henne, bara för att ge henne något när det är dumt att ge henne mat, upptäckte jag den där fantastiska ID-märkningen i hennes öra, kikade upp det och ringde. Hon heter Signe och har en husse som blev väldigt glad. Nu är hon äntligen hemma, men han sa att hon säkert skulle dyka upp igen, vilket jag inte har så mycket emot eftersom jag blev kär.





<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0