Lady in Black!

I lördags natt/söndags morgon pratade jag med Klas kompis Micke om gamla svart-vita filmer. Detta på grund av att jag just nu läser lite filmhistoria. Vi pratade bland annat om gamla skräckfilmer och jag rekommenderade Körkarlen. En stumfilm från 20-talet som är kusligare än de flesta rysare som gjorts idag, enligt mig.

Sedan kom jag att tänka på en annan film. Nämligen Damen i svart. När jag var liten, kanske åtta år, gick den på TV en gång. Jag såg inte hela filmen men sedan dess har den skrämt mig av bara tanken på den svarta nunneliknande kvinnan som sveper fram i mörka gränder.nMed skräckblandad förtjusning, 14 år senare, har jag nu hittat den på CDON. Och inte bara den, utan även en drös andra filmer, eftersom den tydligen ingår i en serie! När jag blir rik, eller den 25:e, ska jag beställa hem den.

Om jag vågar kika är en annan femma.

<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Pellan

Tänkte bara säga att jag saknar dig<3

2011-05-27 @ 01:15:05
URL: http://pewllan.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag saknar dig!<3

2011-05-31 @ 21:07:16
URL: http://trampasnett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0