Sjuk bil får bli en ny telefon!

Igår och idag har jag kört med en Ford till skolan istället för med min super-Saab. Den har nämligen gått och blivit sjuk eller något. Den dunkar och skakar och har sig, även när jag kör i 30. Det är inte punka och ingen död räv sitter fast under den. Så i rädsla för att den ska rasa ihop i skogen mellan Ludvika och Borlänge har snälle Klas lånat ut sin bil de senaste dagarna! Det ska bli spännande imorgon, när jag måste försöka få hem Saaben till Rälta, hm.

Men en trasig bil kräver en ny telefon tycker jag. Så idag har jag köpt mig en riktig minitelefon, Sony ericsson experia mini, eller något liknande är den döpt till. För tillfället tar det ungefär 100 gånger längre tid att skicka sms, så det blir spännande att se hur jag kan hantera den utan riktiga knappar.

<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Maggie

J'adore din telefon!^^

Hoppas bilen blir frisk snart!

2010-10-04 @ 10:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0