Lite, lite Idre.

Förra helgen var vi ju i Idre. (Bättre sent än aldrig att berätta, hm)

Jag märkte verkligen att jag har saknat att åka skidor. Trots att jag fick djävulskt ont i benen och resten av kroppen också, så var det så skitkul så det finns inte!

Fint väder hade vi också, och det var varmt, nästan t-shirtvarmt faktiskt.

En kväll trotsade vi våra bens klagan och begäran att få ligga i soffan och dega, och drog oss mot bowlinghallen där det väntade DISCOBOWLING! Vem som vann och kom sist behöver man väl inte säga, det är överflödig information, tycker jag...

Discobowling!

Sedan bastade vi, drack Irish Coffee på Pernilla Wibergs hotell, åt tacos och drack vin och kollade på världscupen i speedski som gick i Chocken. Dom är inte riktigt kloka.

En najs helg måste jag säga. Dumt bara att jag tog massa bilder från backen med min lilla olympus-kamera, vars usb-sladd jag har tappat bort! (Olympus är lite knepiga och vill inte använda samma usbgrejer som övriga världen.)

Nu ska vi snart grilla i spöregnet och dricka öl.

<3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0