Thailand

På söndag åker Klas till Thiland, och han är för fin. I Lördags bjöd han mig på en överraskningsmiddag på Coco Thai. För honom ett smakprov på vad han ungefär ska äta resten av juni och för mig den lilla bit av Thiland jag kommer få, iallafall i år. Den middagen var det bästa på länge. Jag får leva på det när han är borta, minsann.

Efter den fina middagen satte vi oss på en bar för att invänta Sara och Fia som vi skulle öla med lite senare. Där träffade vi en underlig karl som försökte analysera vårt förhållande. Det var spännande. Resten av kvällen var även den det bästa på länge. Det får jag leva på fram till Peace&love, minsann!


Friterad kyckling, mmmmmmums


<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0