Prick!

När jag var i Stockholm på körresa för några månader sedan köpte jag en hur-snygg-kudde-som-helst-kudde på HM. När jag kom hem kom jag dock på att jag skulle ha köpt två. För den är lite liten och det är ju bättre att vara två i soffan än en, ju. Men idag, när jag fikade på Café-peace&Love med Fia och även såg deras hemliga spelningar med band som ska spela på festivalen (det var Stiko Per och två till grabbar som inte sa vad de hette), så fick jag min lite försenade födelsedagspresent av henne. Och gissa vad? Det var två sådana kuddar! Så nu har jag inte bara en, eller två, utan tre mjuka saker som ska pryda min framtida vardagsrumssoffa. Tänk vilka bra vänner man kan ha, alltså!


Jag fick både en vit och en rosa!


<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0