Gult!

Man behöver inte åka till skåne för att se gula fält, det räcker med att en cykeltur på Sjöbotten! (åkrarna utanför Rälta, för den som blir förvirrad, eller så)


Fast, det är ju inte raps direkt, utan maskrosor.

Men det är exakt lika fint ändå!

I helgen har jag annars jobbat på medeltidens snabbmatshak - Rältagårdens restaurang på Leksands medeltidsmarknad. Det var kul, men ont-i-ryggen-framkallande.

Johan hade sin konfirmation i söndags också, det var hur fint som helst och jag och Sofia sjöng i kyrkan. Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv för det, jag + mikrofon + en kyrka full med folk gör att mig svimfärdig och får mitt hjärta att slå ungefär 10000 slag i sekunden, men inte i takt till musiken. Men vad gör inte en syster för sin bror på en så stor dag?

Föresten har jag upptäckt en sak. För de flesta av er som kikar på det här genom en stationär skärm, så ser antagligen maskrosbilderna och allt annat på den här sidan väldigt överredigerat eller mörkt ut. Det är för att min lilla bärbara dator har mycket ljusare skärm än på många andra stora datorer, så på min skärm ser det bra ut.

Så att ni vet, ifall ni har tyckt att jag är kassare på att redigera bilder än vad jag egentligen är, haha.

Nu - uppsats.

<3<3<3

Kommentarer
Postat av: mimmikristina

jag önskar att det fanns fält som det hemma.

2010-06-21 @ 18:48:52
URL: http://mimmikristina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0