Fred och Kärlek!

Yes, idag börjar det äntligen. Jag känner mig som ett barn på julafton, eller okej då, jag känner mig som mig själv på julafton. Om några timmar ska jag packa in mig i bilen tillsammans med Lissel och Erik och brumma iväg till Fias lägenhet i Borlänge. För där ska vi övernatta under årets PEACE AND LOVE-FESTIVAL!

Förra året fick jag och Klas tyvärr vårat tält nertrampat. Troligtvis orsakades detta av något av följande fenomen: 1. Några ligister 2. Fyra fulla fjortisar 3. En hjord med renar 4. Bökande grisar som letade efter sprit 5. Ett gäng dumma personer som ville göra snälla människor ledsna genom att sitta på deras sovhus. Därför är jag glad över att Fia och Victor är så snälla som låter oss sova hemma hos dem i år istället. Ett till plus är att vi får mycket närmare till området!

Iallafall, detta ska bli hur kul som helst tror jag!

<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Emmi

ha så kul! festival äger :)

2010-07-02 @ 08:46:27
URL: http://emmistexter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0