16 juni, minsann!

Ända sedan jag bröt benet den 16 mars för mångamånga år sedan har nummer 16 varit mitt otursnummer. (jag vet, jag är lite vidskeplig av mig). Men för prick två år sedan blev helt plötsligt talet 16 det bästa i världen. För då, just då bestämde sig jag och Klas för att vi skulle vara ihop. Två år. Fort har det gått och underbart och fint har det varit.

Så, ikväll har vi firat. Jag med Grey's Anatomy-avslutning och ett snabbt glas vin hemma hos min moster som fyller år idag! (det blev dubbelt firande alltså), och Klas med kall öl alldeles för många mil bort. Men det funkar också, fast man inte är i samma land.


En puss på berget med bästa utsikten i Göteborg, bara för att de senaste två åren har varit de besta ever.

<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Fia

Aw! :D

2010-06-17 @ 19:07:15
URL: http://sixinthemorning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0