Roy Lichtenstein

Om jag fick femtusen spänn att handla för i vilken affär jag ville, skulle jag nog välja lagerhaus. Där inne kan man gå och titta hur länge som helst känns det som. Så när jag fick det hemska beskedet att deras affär på kupolen ska stänga blev jag lite ledsen.

Iallafall så har jag sett en väldigt fin kudde där som skulle passa hur bra som helst ihop med min tomatsoppskudde jag köpte förra veckan.

Det är minsann Roy Lichtenstein som har designat den. En annan popkonstnär. Jag förstår inte varför jag inte köpte den när jag var där i måndags. Halva priset till och med. Ibland är inte hjärnan där den ska vara, så att säga.

När jag ändå är inne på kuddar och lagerhaus så kan jag visa två till därifrån som jag tycker är väldigt fina:



Åh, tänk om jag skulle börja samla på kuddar, då kan jag bjuda in hela byn på kuddkrig!

<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Pellan

spanat in pop-art kudde jättelänge, men fick ju inte plats att ta med den ner till hfred iaf^^ :)

2010-01-09 @ 19:23:01
URL: http://pewllan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0