Fyra fina "saker" 2009

Ja, det är ju alltid bäst att komma ihåg de fina sakerna från ett år. Så jag tänkte skriva om de fyra bästa grejerna som hände 2009!

Riga.
I April blev jag bjuden av min underbara man på en resa till Riga.




Göteborg.
I våras bodde jag ju i Göteborg och kom då på hur underbar den staden är. Och alla fina besök dit från nära och kära gjorde ju inte min vistelse sämre direkt!





Göteborgskalaset.
I Augusti åkte jag och mamma för att hälsa på Sofia i Göteborg. När vi kom dit visade det sig att det var Göteborgskalaset just den veckan. Det var absolut en av de bästa veckorna på hela året.



Festivaler och Konserter.
Hultsfred och peace&love. Timo, Krunegård, Thåström, Lillasyster, Mustasch... Detta har varit ett konsertår!



Det har mestadels varit ett bra år alltså. Det har ju hänt en massa fler roliga och bra saker såklart, men det här är det jag kommer på för tillfället!

<3<3<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med om att Göteborgsveckan var en av de bästa. Mamma

2010-01-07 @ 09:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0