Bilbilbil, nu kommer det en faktura

Innan vi åkte till Kupolen i fredags var jag i Leksand för att lämna in min bil till glasmästeriet och fika med Fia. Det var mycket trevligt och Gårdscafét har världens godaste varmamackor med kyckling och mozzarella.

Det var dock mindre roligt att betala den nya framrutan till bilen, usch vad dyrt det är att ha bil! Jag får hoppas att den är snäll och vill fungera fint för en lång tid efter verkstadsbesöket på onsdag, så att jag sipper fler dumma utgifter.

Ett tips, köp en bil som fungerar skitbra när du köper den och inte en med lite små, små fel vars reparationer i slutändan kostar mer än själva bilen gjorde när du köpte den.


Det var synd att det var så mulet och mörkt när jag skulle ta fina bilder på de frostiga träden.

<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0