Live in Stockholm

Helgen som var, var väldigt fin. Jag och Fia tog tåget till Stockholm för att träffa Maggie!

Vi gjorde detta:
Fikade i Gamla stan och aktade oss för fallande snö och istappar som kan döda!
Åkte tunnelbana som luktar gott.
Dansade på en sportbar i Huddinge.
Lyssnade till en underbar konsert med Thåström + Johnossi. Men jag har lärt mig att nästa gång ska jag ta med mig ett par styltor eller platåskor eller en pall eller stå längst fram. Jag såg inte så mycket för jag är för kort.
Shoppade. Fast jag köpte egentligen ingenting. Bara en liten påse som jag ska ha ipren i!

Lite fina bilder från konserten som Maggie har tagit:






Vi hade helt enkelt en underbart rolig helg!

<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0