Lite konsert och lite sjuk och lite Avatar i 3D

I fredags följde jag med Pellan,  som äntligen var hemma på påsklov, på en musiktävlings-grej på cozmoz. Det var kul. 100% av banden från Leksand gick vidare till final! Linnea var också där och kikade lite, jag har inte träffat henne sedan i julas, så det var trevligt.

I lördags blev jag sjuk. Men jag bestämde mig för att vara frisk redan dagen efter, för då skulle ju jag och Klas se på Avatar i 3D! Jag vet, lite efter, men när lilla Ludvika har skaffat en 3D-projektor så kunde vi inte låta bli att se om det är så tok-häftigt som de flesta tycker. Och det var det verkligen. Iallafall i början, när det kändes som att jag skulle få saker flygandes rakt in i ansiktet och att det inte bara regnade på bioduken utan också i biosalongen. Men efter ett tag blev jag van vid effekterna och filmen blev rätt så... trisst. Men det var roligt att se, minsann.

Idag är jag bara lite, lite förkyld och försöker återigen att plugga tyska. Men den envisa solen försöker hela tiden att locka ut mig på promenad, så det går lite så där med det. Som vanligt alltså.

<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0