Kanske mitt I-landsproblem för dagen?

Åj. Jag tog inte med mig min kamera till Klas den här gången. Oftast brukar den ändå bara ligga orörd i kameraväskan när jag är här och bara släpas fram och tillbaka, helt i onödan. Så eftersom jag åkte tåg den här gången för att spara lite bensinpengar, så tänkte jag minska min packning lite och skippade att ta med den.

Och vad händer? Jo, jag ser en massa saker jag vill knäppa kort på. Som till exempel min fina fläta jag har lyckats göra i håret, mitt eftermiddagsfika, fina fjärilar som har vaknat och solar sig, den fina solnedgången. Plus detta har jag börjat lära mig lite mer om photoshop och blivit lite smått beroende av att fixa och trixa och försköna bilder, men utan nya och roliga bilder blir det inte lika kul.

Är det detta som kallas I-landsproblem, kanske.

<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0