Hemma igen!

Nu har vi kommit hem från storstaden igen. Såhär bra hade vi det i helgen:

På lördagen begav vi oss ut på Hisingen för att besöka denna utställning som jag har väntat på i säkert ett år, men som jag blev lite, lite besviken på.


Där fanns den här fina flickan, La Bella Principessa.

Sedan orkade vi inget mer den dagen, utan åkte båt hem och åt köttbullar.

På Söndagen åkte vi till Domkyrkan på förmiddagen, för Sofia och hennes kör skulle sjunga på Gudstjänsten där.


Här övar dom. De sjöng hur fint som helst!

Sedan shoppade vi lite tills affärerna stängde, sedan åkte vi tillbaka till domkyrkan, för då skulle de sjunga igen  på en konsert! När den var slut, gick jag och mor en sväng upp längs avenyn, för att det var så fint när solen gick ner och jag behövde lite bilder till en uppgift i skolan.


Utsikt från Konstmuséet, bästa platsen.


På måndagen åkte vi en sväng till Saltholmen för att kika på havet.




Sedan åkte vi till Myrorna en sväng innan vi åkte hem och käkade pizza och stupade i säng.

Idag åkte vi tåg i sex timmar och nu är vi hemma.

Det var en skön helg, helt enkelt. Det bästa var mina shoppingfynd: Två kjolar för totalt 145 kronor, inte helt fel.

Oj, det blev ett rätt så konstigt faktaskrivet inlägg, haha. Men whatever.

<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Sary

Ett mycket trevligt inlägg ^^

2010-04-21 @ 17:57:54
URL: http://www.thestaradventure.swedish.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0