Hej!

När man sitter och är sur på myndigheter (CSN, arbetsförmedlingen och försäkringskassan är väl myndigheter va?), kan man tänka på snälla och peppande "tyvärr du fick inte det här jobbet"-mail:

Hej!


Tack för att du visat ditt intresse för just Nisses!


Tyvärr måste jag dock meddela att tjänsten gått


till annan sökande.


Fortsätt söka, till slut kommer turen till dig!


Jag önskar dig all lycka i framtiden, och tackar


Än en gång för visat intresse!

 

Jag tycker att alla borde skicka sådana mail i dessa tider.

 

<3<3<3

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med!!



Men otroligt nog har jag fått ett trevligt mail från ett personlig assistent-jobb :O

2010-05-16 @ 18:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0