Åland

I helgen åkte vi ju äntligen på kryssning till Åland. Det var en föresenad födelsedags-kryssning för söt-Fia. Det var väldigt kul och vi dansade och köpte billiga drinkar hela kvällen och natten. Jag gillade speciellt buffén där man fick äta och dricka hur mycket som helst. Sånt tycker jag är bra.

Jag tog lite bilder med min stora kamera:




Det var nästan sommar i Stockholm, i stan visade termometern 20 grader!


Jag tyckte det var tur att det hade blivit varmt så att isen hade smält lite, så att vi inte fastnade mitt på Östersjön som många andra gjorde i mars!

Resten av kvällen finns dokumenterad och sitter fast på min lilla kamera. (Har inte orkat leta på sladden, än...)

Kul resa var det!

<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0