50

I söndags innan vi gick på bio, följde jag med Mor en sväng till Borlänge. Hon skulle shoppa lite så jag passade på att följa med som sällskap innan jag tog bussen till Ludvika. Iallafall, vi gick en sväng till Kupolen på jakt efter en sjal till henne och gick in på Kappahl. Kappahl har just nu en vintagekollektion med 50-talskläder.

Jag har på senaste tiden fastnat för just 50-tal, i och för sig mest inom inredning (kan jag ha fått det från mor, måntro?) men jag vill gärna ha bland annat dessa fina saker på mig i sommar:




Här kan man kolla på fler fina saker.


<3<3<3


Kommentarer
Postat av: anna

jag provade den röda klänningen men eftersom jag inte är så lång så passade den mig inte. synd!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0