vävdagen

Mormor är så himlans rar. Hon vet att jag inte har så mycket för sig på dagarna och bestämde sig därför för att lära mig att väva! Ska jag vara ärligt så var jag rätt skeptisk till att börja med. Jag trodde att det skulle vara jättesvårt och tråkigt.
Men ack så fel jag hade! Det var hur kul som helst och jag ville aldrig sluta.

Jag tvingade mig dock att sluta, och tur var väl det! För jag åkte genom den toktjocka dimman till Borlänge och träffade underbara Fia. Hon skulle köpa lite nya kläder till sin garderob och jag följde med som sällskap. Det var kul och vi åt en god sallad.

Nu ska jag snart gå och lägga mig, för imorgon ska jag upp tidigt och fortsätta på min väv. Det ska för övrigt bli en fin juleduk!

<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0