En helg i huvudstaden

I söndags kom jag hem från Stockholm, där jag har spenderat helgen tillsammans med fina Maggie!
Det var trevligt, men kallt och tråkigt att inte Fia kunde följa. Men vi får åka igen i vinter. 

Vi spenderade bland annat tiden med att gå på Sjöfartsmuseets utställning om Titanic. Den var helt underbart bra. Alla som inte har varit på den, gå på den snarast! Den har bara öppet till den 1 november, så skynda er! Det var otroligt häftigt att få se riktiga föremål från skeppet, som tiill exempel stolar, porslin och till och med fönsterrutor. Man fick höra fina, sorgliga och roliga historier om passagerare och till och med läsa deras brev till anhöriga. Det var så rörande och sorgligt, men också intressant. Nu måste jag helt enkelt se filmen igen, för femtioelfte gången, eller nåt.

Förutom den fina utställningen har jag fått se Maggies lägenhet. Utsikten hon har från sitt fönster, slår nog det mesta. WOW.


Bilden är lite orättvis dock, det är mycket finare utsikt i verkligheten, speciellt på kvällen. Men Maggie är lika söt.

Film såg vi också en massa, bland annat dom helt sjuka filmerna Harald och Kumar going to the white castle och Harald och Kumar escaping from guantanamo bay. Dom var helroliga, speciellt klockan två på natten.

Jag har även varit i Tensta, det tycker iallafall jag är coolt!

Tack för helgen Maggie!

<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Maggie

ANNA! VILKEN FANTASTISKT FIN NY BLOGG DU HAR!!!



Å jag som varit seg och inte skrivit något förrän nu Dumma mig :(



Måste bara säga vilka fina bilder! Såg att du har en fotosida nu också. Kul ju! :) Erik tycker jättemycket om den sidan Hoppas du också kommer trivas ^^



KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

2009-11-21 @ 20:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0