Campbells tomatsoppa!

Igår åkte jag, mor och Sofia till lager157 i Sågmyra för att shoppa upp julklappspengarna. Det gick hur bra som helst att göra det. Mitt mål var att hitta en tjusig klänning till nyårsfesten, men det blev en fin kjol istället. Oh vad jag ska skina då! 

Jag köpte även lite annat grejs, bland annat nya och hela skor och även mitt största kap på länge, nämligen ett kuddfodral. Ett kuddfordal med motiv av Andy Warhol! Andy Warhol är en av de största konstnär inom den modernistiska stilen popkonst, som jag diggar skarpt. Jag har velat ha en tavla av honom hur länge som helst, och så ramlar jag över dessa konstverk:


Dessa finingar sålde dom där. Jag valde den röda längst ner med de klassiska tomatburkarna på, men jag trånade även efter den typ likadana gröna/turkosa ovanför. Den önskar jag mig i present för den som känner sig manad. hihi.

Coola va?

<3<3<3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0