Vecka 40!

Ojoj.
Förra veckan var hektisk. Det började med en hög av böcker, papper, överstrykningspennor och ett läxförhör, eller snarare en minitenta, två redovisningar och ett seminarie. Nu känns det att det är högskola och inte högstadie jag pluggar på.

Sedan fortsatte det med träning, som jag och Fia äntligen har kommit igång med! Vi gick ut hårt med ett spinningpass, usch vad det känns att jag är otränad.

Sist men inte minst så begav vi oss till IKEA på lördagen för att inhandla lite fina prylar. Nu har jag nästan allt jag behöver till mitt framtida hem. (tre veckor kvar!)

Nu är jag mest trött och försöker ta igen mig med nya uppgifter, som att läsa på om olika trycktekniker och förbereda en redovisning för imorgon, vilket inte går så bra. Varför är filmerna jag köpte på Rättviksmarknad så mycket mer lockande?

<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0